♥depp dag

hejhopp! 
Idag har jag inte gjort någonting typ. Bara vart hemma & deppat över saker så som att det är skola om 2 veckor?! :( Hemskt vad tiden gått fort.. känns inte direkt som sommar längre eftersom det bara regnar, regnar & regnar..
Har bestämt mig att jag ska sluta röka också! Det som fick mig att tänka på det var inte att "rökning dödar" osv osv utan att HÅRET INTE VÄXER! & mitt har inte växt en enda cm på ett år. Ångrar verkligen att jag blev blond så dom klippte av halva mitt hår ;(
för mer än ett år sen, inget löshår. tänk vad långt jag skulle ha idag om jag inte skulle blekt det så mkt..
& nu har jag typ till axlarna. fan :(
haha, men nu får jag sluta deppa över mitt hår.. nu blir det skins & solrosfrön! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0